~ شبهـــای تنهــــائی~

می خواهم آب شوم در گستره ی افق ، آنجا که دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد.

~ شبهـــای تنهــــائی~

می خواهم آب شوم در گستره ی افق ، آنجا که دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد.

شبهای تنهایی

نمی دونم چرا امشب دلم آشوب ِ ، آرووم و قرار ندارم  

منتظرم ، گوشیم توو دستمه ، دل توو دلم نیست ،  

کاش زودتر اس ام اس بزنی   : فقط بگی که حالت خوبه 

 

فقط بگی که امشبم منتظرت نباشم !!  

چرا خوابم نمیبره ؟؟ از شدت ناراحتی نفسم تنگ شده  

هر نفسم با آهی هم آهنگ شده .........  

دلم می خواد موسیقی گوش بدم ! مدیا پلیر رو باز کردم و  

PLAY>>>>  

وای همون آهنگ ِ مورد علاقه ام از رضا صادقی .. 

 

خدارو چه دیدی ، شاید با تو باشم

شاید با نگاهت از این غم رها شم

خدارو چه دیدی شاید غصه ، رد شد

دلم راه ُ رسم ِ این عشق ُ بلد شد

هنوز بی قرارم ، بیاد ِ نگاهت نشستم توو باروون ، بازم چشم به راهت

خدارو چه دیدی تو شاید بمونی

شاید غصه هامو توو چشمام بخونی

خدارو چه دیدی شاید دل سپردی

شاید عشقمونو تو از یاد نبردی

هنوز بیقرارم بیاد نگاهت ، نشستم توو باروون چشم براهت... 

 

اشکام سرازیر شدن ، قلبم درد گرفته از این همه تنهایی  

بازم  یه آه ِ دیگه  ........  

این پهلو اون پهلو می کنم شاید فراموش کنمو خوابم ببره 

 

 

ولی بی فاید َست!!! 

یه دفعه چقدر سردم شد ، کاش پیشم بودی ...  

پتو رو پیچیدم دور خودمو  چشمای پر از اشکمو بستم  

 

و برای سلامتیت دعا کردم . 

 

بالشم خیسه خیسه 1ی کاش بودی و این اشکارو میدی !  

کاش حسشون میکردی !  

بازم یه آه ِ دیگه !!!!  

خدارو چه دیدی شاید با تو باشم ...  

ساعت ِ گوشی رو نگاه کردم ساعت 2:30 شده  

 

ازت خبری نشد 

 

نگاه ِ خیسم به دیوار ِ اتاق خیره شد  

توو دلم گفتم آهای خدای ِ مهربون 

 

از تنهایی میترسم  

تنهایی منو میشکنه

.

.

.

.

نمی دونم کی خوابم برد !

.

صبح شد بالاخره اس ام اس زدی  

 

گفتی سر ِت شلوغه ...  

دوباره می خوای بری سفر ...

.

هفت روز ِ صداتو نشنیدم   

 چند روز ِ دیگه میتونم تحمل کن م؟؟  

نمی دونم !!!

.

.

کاش می دونستی از دوریت مریض شدم   

کاش میدونستی بدون تو نمی تونم .... 

.

به آدمای دورو بر ِت حسودیم میشه !  

 

آخه اونا همیشه میبیننت ولی من نه 

 

من حتی صداتو نمیشنوم .

.

.

!!! 

 

تو رو گم کردم 


نظرات 6 + ارسال نظر
آسمان جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://bstar.blogfa.com

_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00---آسمان----00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__

؛ .****** bstar.blogfa.com
……O ؛ * اگه با تبادل لینک موافقی به صفحه 4 برو
*.° ؛
...° پیش من هم بیا دوست خوب[گل]
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O.............o....o°o
.................O....°
........... .o° °O[گل]

عرفان ا جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
خیلی زیبا مینویسی
امیدوارم که به هرانچه ارزوی خوب داری برسی برات دعا میکنم
و قولت میدم که نزارم تنها باشی
دائما خواننده وبلاگت باشم
خوشحال میشم بیشتر باهات اشنا بشم
موفق باشی

سلام
ممنونم آقای عرفان
ممنون که به خفا خانه ی من سر زدی

من اگر روح پریشان دارم
من اگر غصه فراوان دارم
به تن و زندگی ام زخم فراوان دارم
به تو و دوستی تو ایمان دارم ....

موفق و سربلند باشی.

عرفان جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام
خوب هستید
خوشحال شدم که سریعا محبت شما شاملم شد
بنظرم همزمان شما هم تو نت بودی و ما را قرین رحمت خود قرار دادید
قطعا این نوع برخورد حسناتی داره که در اینده میشه باهاش امیدوار بود و در کنار شما شاهد اوج دوستی و صفای باطنی
اگر امکان داره بیشتر باهاتون اشنا بشم
اصلا شما تو یاهو مسنجر هم میایی یانه
اگر هستید که لطفا ای دی بدید خدمت باشم و همکلام بشیم
خوشحالم میکنید
موفق باشید

سلام
ممنونم
بله آی دی هم دارم
سمت چپ وبلاگم پایین نشانگر یاهو دارم از اونجا می تونین به آی دیم دسترسی پیدا کنین .....
بازم ممنون

عرفان جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام
من ندیدم
لطفا این id را اددکنید یا شما بدید تا من اد کنم
marze_eshgh2000
اگر حالا هستید منتظرم

آسمان شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://bstar.blogfa.com

سلام از اینکه آمدی متشکرم می خواستم بگوییم من
هم شما را با نامی که خواسته بودید لینک کردم فقط
یک چیزی که هست شما باید آدرس من را
http://bstar.blogfa.com می گذاشتید! یک چیز دیگه
این کد قطرات شبنم را که گذاشتید خیلی خیلی سرعت وبلاگتان را پایین آورده من هم قبلا از آن استفاده می کردم اما دیگر نه! می خواستم در پست
بالایی نظر بدهم اما هر کار کردم نمی شد! باز هم
پیشم بیا دوست خوبم

احسان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام:
وای ی ی ی ی ی ی
واقعا خوشگله وبت
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد