~ شبهـــای تنهــــائی~

می خواهم آب شوم در گستره ی افق ، آنجا که دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد.

~ شبهـــای تنهــــائی~

می خواهم آب شوم در گستره ی افق ، آنجا که دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد.

بی تپش......

 

 


دوست دارم بنویسم  

 

 از خودم از درد دلم از روزگارم 

 

ولی نمی دونم از چی و کی بنویسم تا آرووم شم  

 

 فقط اشکام میریزن و میریزن و میریزن ..... 

  

 ولی دیگه گریه هم آرومم نمیکنه .............. 

 

کاش قلبم توان تحمل این همه ......  داشت  

 

کاش انقد زود جا نمی زدم ! 

 

دوست ندارم بگم خسته شدم .  

 

دوست ندارم بگم کم آوردم . 

 

دوست ندارم بگم تنهایی آزارم میده . 

 

ولی  باید بگم که : خسته شدم ، کم آوردم ، تنهایی آزارم میده .... 

  

 

من از تنهایی بیزارم  

 

 


 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.hadi-emperatoor.blogfa.com

سلام
وبلاگ بسیار خوبی داری به کارت ادامه بده و از سایت های من هم دیدن کن.
با تشکر
سایت های من
www.hadi-emperatoor.blogfa.com
www.hadi-emperatoor.blogsky.com
در ضمن اگه مواقف باشی با هم تبادل لینک کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد